appreciate everything life has to offer


Tänk att det där är jag, den absoulut fösta bilden någonsin på mig. då var jag en lite fjutt som inte hade sett någonting av världen inte ens träffat min underbara föräldrar eller mina fantastiska brorsor.
att just då skapades hela mitt liv tänk om någon lite sak hade vart annorlunda då hade allt förändrats och jag hade inte vart den jag är idag. undra om det var för att jag hörde pappa sjunga och spela gitarr där inne som fick mig musikintresserad eller att allt mamma åt fick mig att gilla och ogilla saker som att jag verkligen gillar tacos men inte alls gillar möggelost. känns helt sjukt att kolla på den bilden och fatta att det där är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0