Tidfördriiiiiv

I sommras har du..?

Druckit tills du spytt?
Hahah...
Sårat någon? - mm, tyvärr:/
Bråkat med en vän? – Yep 
Träffat nya människor? - oooojaaa , det kan ni ge er fan på!
Pussat en främling? - vänta måste tänka.. jag vet inte :O
Tagit droger?No way!
Haft en sommarflört?Yeeeepp ;)
Gråtit? - aup.
Skrattat tills du kissat på dig?Hahhaha ni skulle bara veta...
Tältat?Nej gjorde aldrig det planerade att göra det men jätte många .. men aja.
Varit vaken en hel natt?OOHYEEAH
Solat? - yesbox
Badat? - Massvis
Gjort dig riktigt illa? – hm..nope faktiskt inte.
Gjort några nya piercingar/tatueringar? - näpp
Läst en bok?Hahah aa skulle börja läsa .. det gick ju sådär va, har inte tid känns det som.
Skickat fel sms med flit? - Hah... kanske:$
Suttit vid datorn en hel natt?yeeep
Solat naken?yeeeep, haha
Fått utegångsförbud?nej inte helt :)
Sagt ”jag älskar dig” och menat det? yeep
sagt ”jag älskar dig” och inte menat det? – nope
Varit i slagsmål? - näää
Pussat någon utav samma kön? – varje dag!
Sjungit högt uppe på ett berg?Hahah aa många gånger faktiskt :O
Kysst någon du inte borde? - Haah , japp.
Tappat rösten?typ:P
Varit på festival? - är ung festival ? isf så aa ;)
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? - ja av mina skor  .. fint .
Varit utomlands? - Yees AYIA NAPA!:)
Gjort ett bra köp? - Japp
Tagit upp kontakten med en gammal vän? - Asså typ . eller aa
Vad kommer du sakna mest?ALLT!
Har du svarat ärligt på alla frågor? - 100 % true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0