Frågestund del 2

POSTAT AV:

Gillar du någon kille just nu? Isåfall vad heter han? eller om du inte vill säga vad börjar han på?

Svar:  Jag vet faktiskt inte...
POSTAT AV: LINNEA BERGLUND

du bör veta, innan jag skriver frågorna, jag suger på frågor men ändå!!!
1.vem är du på g med (om du är de med någon)?
2. jul/födelsedag?
3. vem kysste du senast?

ser du, jag är sämst!!!! :O 
jag saknar dig, min lilla pojkvän! ;)

Svar :'
1 Asså, det är komplicerat
2 , heh förstår inte riktigt frågan men fyller den 27 januari.
3, Hemligt ;)
Saknar dig meeeed !!
POSTAT AV: ALICE

Hur gammal var du när du bytte skola från Ledstradska till den du går i nu? Haha! :)
Skiit fin blogg iallfall

URL: http://alicelundgren.blogg.se/
Svar : jag va 10 tror jag, började i skuru skola i 4an :) Tack så mycket ! :)
POSTAT AV: NELLY

har du en pojkvän??

Svar : Nej :P
POSTAT AV:

Hur fan har du lärt känna så många 96/95/94 :SS är inte du bara 97a ?

Svar : eeh.. bara för att jag är 97a betyder det inte att jag inte kan umgås med äldre .. -.-
POSTAT AV: LOVISA

1. Videoblogga? Kuul
2. En dålig vana
3. Du har ju bara testat att röka men hur var det?
4. BH-size ?
5. När började du använda BH ?
pussen

Svar :
1 Visst kan göra det nån gång :)
2 Asså många säger att dom mår illa men det gjorde inte jag, känndes lite obekvämt bara visste inte hur jag skulle göra första gången.
3, 75 B
4, I 5an
POSTAT AV:

hu snygg är du på en skala 1 -10

Svar:Hahaha det kan ju inte jag säga ?;)
POSTAT AV: ANONYM

Kan du ta ett foto på ditt rum ?

Svar: visst
POSTAT AV:

Vad var det senaste du sa till någon ?

Svar: Casper.
POSTAT AV:

Hur många besökare har du per dag?

Svar: runt 150 just nu börjar det gå upp till 200 och över ;)
POSTAT AV:

Hur länge får du vara ute på kvällarna (vardagar och helger)

Svar: vardagar hemma till middag typ 7 helgen 12-12:30
POSTAT AV:

Vad hatar du mest i heela världen ?
Kan du nudda armbågen med tungan?
Du försökte, right ? :P

Svar: När tjejer klagar på andra tjejer om att dom har push up, c'mon jag tror varje tjej äger åtminstonde en push up bh..
POSTAT AV:

Hur många kommentarer tycker du att du borde få på en frågestund?

Svar : haha vill ha många men kom på att det blir jobbigt eftersom man måste svara på alla sen också  ;)
POSTAT AV:

Beskriv dig själv med en mening.

Svar: konstig.
POSTAT AV:

HETER DU PETER EGENTLIGEN ? :O

Svar: absolut!
POSTAT AV:

Du vet när du och Nora var i Trysil förra året, den mössan du hade typ orangefärgad? Vart köpte du den?

Svar: den har min fd väns storebror gjort, så fick den enom honom :)
POSTAT AV: JENNIFER FRIMAN

1, Det känns som det var en evighet vi gjorde något utan för skolan eller hur? 
2, Vi var tajtare förut va?
4, Du vet att jag älskar dig va?

URL: http://joi.blogg.se/
Svar:
1Ja skit länge sen !
2 Joupp :/
3 Såklart !!!
POSTAT AV: ANONYMOUS

Ska du åka på skidsemester i vinter? Om du ska det, när? Var? Med?

Svar: Jag kanske ska till trysil :)

POSTAT AV: OKÄND

Vem tog din oskuld? Varför?

Svar: hemligt
POSTAT AV:

Hur lång är du?

1,67-68

Kommentarer
Postat av: Anonym

umgås inte du med nora hedin längre? var inte ni bästavänner?

2011-12-01 @ 22:05:33
Postat av: linnea berglund

haha, asså jag menade vilket du helst skulle välja jul eller din födelsedag ;)

2011-12-05 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0