Sista dan .. :'(

Det är Säämst internet här, har loggat in och ut ungefär 20 gånger nu .. därför är det dålig upptadering idag.
Nu kom vi allafall precis hem från smögenpizzerian. haha vi skulle ringa och beställa så dom va färdiga när vi kom dit men han som svarade trodde vi buringde så vi fick vänta på pizzan i alla fall haha lite smått failat sådär.
idag är det sista dan på smögen ... åker till Lysekil imorgon sorgligt :'(
fast kommer ju i försig träffa Frida som jag inte har träffat på as länge så det blir skojj!
Och sen längtar jag som faaan till Ung08 kommer träffa så många jag inte har träffat på länge !
just nu Saknar jag Jonathan Franzén Isak Mimer Vincent Mariani och en till as mycket!
Ska försöka blogga lite till ikväll om inte internet är allt för jobbigt.. Och juste Nora kommer gästblogga hela nästa vecka För jag tror inte vi kommer ha något internet I Lysekil.

men om jag inte hinner blogga något mer ikväll så hörs vi om en vecka Kram kram ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0