Även när vinden blåser som hårdast, kommer alltid familjen stå kvar.


Mamma - Förlåt för allt jag har gjort, det var dumt jag vet. Du litade på mig till 100% och nu har jag förstört det och måste börja bygga upp mitt förtroende igen, men du vet att jag bara är tonåring , jag kommer vilja utmana mina gränser igen, på nått sätt måste du ändå kunna känna igen dig i mig. En sak du aldrig får tvivla på är om jag har respekt för dig , för det har jag det handlar inte alls om det, du gjorde ju inget fel, utan det var jag som gjorde. Önskar bara jag kunde få se dig mer lycklig.

Pappa - Du är nog den smartaste personen som finns, att jag ens försökte lura dig är ju bara helt galet.
Jag vet att jag har brutit några löften hit och dit, men ska verkigen försöka hålla allt jag har lovat nu, lärde mig en läxa den här gången och det är att sanningen verkligen går först (för det mesta). Tänkte på det du sa om att nu kanske jag är avendsjuk på dom som har förälldrar som inte bryr sig som låter sina barn göra vad dom vill men i längden håller inte det, om jag sen i framtiden kollar på deras liv sen på mitt så tror ja att jag inte kommer va så avendsjuk längre.
vad jag än säger och vad jag än gör kommer jag alltid vara 'Pappas lilla prinsessa'
Casper - Just nu är du den ändå som verkigen kan sätta dig in i min situation efter som du har vart precis där jag är nu och gått igenom precis samma saker och jag tycker det är så jävla skönt att vi verkligen kan prata om det också, vi tappade kontakten ett tag och det mådde jag fan inte bra av, jag behöver dig, du är ju fan den jag har sett upp till i hela mitt liv. Även fast jag inte säger det ofta så tror jag du vet att jag älskar dig som fan. och tack för att du har hjälp mig med vissa problem.
Linus - Jag har verkligen skulldkänslor över hur dåligt storasyster jag har varit mot dig, jag vet inte va det är med mig du är egentligen världens gulligaste och bästa lillebror även fast jag kan störa mig som fan på dig ibland. jag älskar dig och jag visar det inte alls ofta , förlåt .

Jag kommer älska er till mitt sista andetag.
Om nåting skulle hända med er skulle jag inte orka leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0