HAPPY GIRL!

Yes tog navelpiercing idag
haha lite kul det örjade med att jag skulle lura killen eftersom jag inte fick för mina päron egentligen, så jag av honom min kompis nummer som han ringde så märkte han att det inte va min Mamma som han kom till baka och sa tyvärr så får inte du ta navel piercing idag eftersom det där inte va din Mamma, så jag blev fett avendsjuk på my och ringde min mamma och tjatade som fan så tillslut fick jag hihihi asglad gör lite ont nu bara , vågar inte ta av plåstret.
blev as chockad trodde pappa skulle bli sur men när jag berättade så ba, jaha aja navel är ändå helt okej skulle bli sur om det a nått i ansiktet men om du verkligen ville hai naveln, så visst.
Asnice!

Den skiftar typ ibland ser den lila ut och ibland blå, kommer bättre bild sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0