Klappa katt-hunden, fin katt-hund...

Rubriken , förstår nog bara jag och my.
Har varit så jävla trött idag! usch, kunde inte sova igår förens typ kl 3-4..
så jag låg och skrev min önskelista istället, haha.
Nu när jag kan önska mig allt jag vill, kommer jag  inte på nått typ.
kom i allafall precis hem från en liten snabbis i forum med My, Vendela och denise. träffade även Filippa, Victoria, Julia och Linnea där, träffar Victoria och Filippa där varje dag typ ... ja vi är forum hängare ..
Men got to keep study, uppdaterar när jag är klar.
som är om typ 100 år. -.-'

Kommentarer
Postat av: myy

yeeeey katt-hund! fanny.. du är en söt katt-hund.

2011-11-21 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0