My heart is comfusing me.

Hejhejhallå!
Kom precis hem från en trevlig frysaihjäl runda runt forum, med Jesper, Jonte och Filip.
Det börjar fan bli jävligt kallt ute nu :'( NO I DON'T WANT WINTER!
ända bra är att det är jul och att jag fyller år. 27 januari det är fan inte så långt kvar ändå ;) hihihihiihih.
Men nu ska jag sätta på mig mjukisbyxor och en skön tröja sen gosa mig ner i vår sköna filt i soffan och bara dega framför tv, för det verkar inte som min fredag kväll blir bättre än så tyvärr.
Om jag inte får tag på My snart..
Men vi får se vad som händer.
Ni får ha en fortsatt trevligt fredag, kram på er!

Me and THABOYS idag på lektionen haha satt och kollade på filmer på youtube om dom västa fotbollsskadorna, euw får rysning bara jag tänker på vissa grejer asså. bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0