TRÅK.

Ditt utseende:
Hårfärg? Brunt
Längd? 167 kanske ?
Skostorlek? 37
Ålder? 14..........
Piercingar ? öronen MEN ska ta navelpiercing snart!
Kärlek:
Har du kille just nu? Nope
Gillar du någon? Jag gillar alla förutom dom jag hatar ! :)
Vem? kolla upp.... DU ÄR EN TUPP .. nej men kolla upp.
Har du haft många förhållanden? Bara oseriösta..
Smak & stil:
Vad har du på dig? Trosor och en blus, skulle byta till mjukisbyxor men orkade aldrig sätta på mig dom.
Hur ser dina trosor ut? lila string i spets. SHÄXXXYYY !
Bad days:
Har du varit full? haha ja.
Har du däckat? mmmmmmmm...
Har du haft sex på fyllan? ...
Har du rökt? a
Har du snusat? Nej usch!
Har du gjort något olagligt? HAHAHAHA !
Har du slagit någon ner till marken? asså... ja men det va liksom inte meningen.
Yes&No:
Är du allergisk mot något? NEJ  som tur är !
Tror du på gud? ABSOLUT ! vadå ofta inte man tror på att en gubbe med långt vitt skägg som sitter i himlen som skapade två personer av lera som sen gjorde barn och så skapades världen.
Har du en bästis? ja
Är du vegitarian? NEJ FUCK NO! no offense mot er som är det men haaaalllåå har ni smakat mcdonalds!?
Antingen eller: Mjölk/saft? SAFT!
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Hund
Cykla/gå? Cykla
Kärlek/sex? Kärlek
Öl/vin? Vin
Dagens:

Dagens vill ha: Pojkvänn :'(

Dagens saknad: Pojkvän :'(

Dagens träning: eeeh hallå träna !?

Dagens tråkigaste: Just nu!

Dagens måste: Plugga............

Dagens dricka: saft , cola, te.

Dagens köp: Macka, kladd kaka och cola .

Dagens mående: Lite små trött.

Dagens låt: Avicii - levels Bara för att ! ;)

Dagens dusch: imorse

Dagens frisyr: bulle

Dagens smink: foundation, mascara,puder.

Dagens klädsel: Hade jeans och en blus.

Dagens händelse: FÖÖÖÖRRRRUUUM MED MY haha omg va vi lodar där , seriöst my vi börjar bli lite överdrivna nu.

Dagens planer: Ja tänkte sitta och lalla runt lite på datorn, fb, bloggar. och sen gå och lägga mig ;)

du som har orkat läsa ända ner till det här ger jag FETA credds till !


Kommentarer
Postat av: my

jag läste aaaaalllt! vem är din bästis? och varför skrev du inte katt-hund!?!? fanyyy STANDAAARD!

2011-11-20 @ 22:32:05
Postat av: lauta

JAG läste allt He MIG cred ;)

2011-11-24 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0