Woop woop

Nämen hej på er !
Jo har inte mycket att skriva om livet flyter på , festen igår va väl rolig fanns bara jävligt mycket äckliga killar...
Hade as kul med tjejerna, så himla underbara hela gänget tack för igår ! :)
på nått sätt slutade kvällen med att jag blev 250 spän fattigare -.- köpte två biljetter för att jag trodde att jag hade blivit hasslad först, så köpte två biljetter så skulle jag precis sälja den ena till en kille utanför festen, så ba helt plötligt rycker nån bort den från min had och jag stog liksom mitt i ett vimmel så såg inte vem det va.. jävla idiot. i allafall sen va det en man på tunnelbanan så spelade nått roligt instrument som vi stog och dansade till så gav han 30 spänn.
hah det kommer nog lite bilder upp sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0