Frågestund del 2

Anonym om Okej nu kör vi Frågestund : Vad ska du ha för vinterjacka ?
Svar : Vet inte har inte hittat min perfekta än men funderar på den här Sexy by sweden jackan. 
 
eller D.brand jackan
D.Brand Eskimå Jacket Black på Bubbleroom.se
Anonym om Okej nu kör vi Frågestund !:Om du skulle gå i en annan skola än skuru vart skulle du gå då ?
Svar: ekliden fast skulle villja se hur det är i mysjö också.


Anonym om Okej nu kör vi Frågestund !:hur kan du vara så populär ? lät lite konstigt men du har typ skit mycket gillningar på fb och alla i hela Nacka vet vem du är och typ alla killar tycker du är snygg tror inte jag har hört nån säga att du inte är det asså hur gjorde du för att lära känna alla ?
Svar : oj, vet faktiiskt inte vad ja ska svara på det, men jag tror verkligen inte att alla killar tycker att jag är snygg. jag vet inte jag känner dom jag känner liksom asså det har bara blivit som det har blivit om du fattar, har ingen bättre förklaring på det tyvärr :P


Anonym om Okej nu kör vi Frågestund !:Är det sant att din brorsa pullade en 96a ?
Svar: haha Jadu jag vet att nått hände i allafall men jag har snackat men honom och jag vet också att han var jäääävligt full så det finns ju förklaring på det också;)


Anonym  ([email protected]) om Okej nu kör vi Frågestund !:5 snyggaste killarna i 8an :)

Svar: hmm.. Arvid ekeberg , Carl söderlund, Gabriel Beckman, Eric tollet ,Edvin sundlig -.-

Fanny om Okej nu kör vi Frågestund ! vad för mascara har du? ♥
svar: Maxfactor false lash effect fusion :)


Fanny om Okej nu kör vi Frågestund !:Hur lång är du?
Hur gör du för att få ditt hår så rakt om du inte plattar det? :O
Kan du inte videoblogga ibland?
älskar bloggen, kram !!♥

Svar : Asså mitt hår är liksom platt tyvärr vill inte ha så, men det bli ännu mer när jag har gjort typ hår inpackning och sånt .  
ida
om Okej nu kör vi Frågestund !:ska du på sportscamp nästa år igen? vilken sport Ensånfall?:)

Svar : yes på dans seriöst älskar dans grupperna så jävla härliga människor :)
Petra
 ([email protected]) om Okej nu kör vi Frågestund !:värsta och bästa som har hänt dig?

Svar: Värsta vet jag inte faktiskt när min hund blev påkörd tror jag , bästa vet jag inte heller finns så jävla många bra minnen :)

Malin om Okej nu kör vi Frågestund !:Har hört att du kska sjunga skit bra kan du lägga upp en cover ?
Svar : Jo ska spela in en cover snart men kan lägga upp en låt jag spelade in för länge sen snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0