JAG ÄR BÄST PÅ ATT UPPDATERA!

Eller nått sånt..
Kom i allfall precis hem efter en trevligt stund hos Farmor och Farfar yeeah vi skulle egentligen på en mega awesome fest men vi bestämmde oss för att åka till Farmor och Farfar istället...  vi = Våra förälldrar som vill förstöra allt

Nora räddade min kväll genom att va där kan man ju säga, även fast Farmor och Farfar är bäst.
Jag lärde mig lite piano också av Nora som är fett med grym :O
Men nu ska jag börja röra mig till forum och möta min kära vän Mylo,  ska sminka mig lite. ikväll ska jag banne mig ha kul! så ni får alla ha en ytterst trevligt kväll.
kram på er!
Bästa med att va hos Farmor och Farfar.. heh :$
Nu fick ni en lite glimt av min lillebror när han va liten också, mycket sötare då liten och oskyldig, ja jag är fett snäll mot Linus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0