Nästa sommar ska jag..

Ha navelpiercing.
Vara vältränad.
Bli jääävligt brun.
Vara blond eller ha ljusbrunt hår.
Ha löshår om inte mitt hår har blivit långt.
gå ut med bra betyg.
Ha moppe .. *ler*
Träffa massa nytt folk.
kanske åka till malta med My och Vendela !!! weehoooo!
åka på komfimationsläger på gotland med jenny
Åka för sista gången till ssc.
åka till smögen och ha det bäst med Bästavän.
åka till öland, lysekil, göteborg.
Spendera mer tid i underbara stockholm (han knappt göra det i sommras)
Ha min mobil i lika bra skick som nu.
Chilla galet med massa folk typ grilla osv och ha det allmänt bäst!

hahah har redan börjat planera min sommar :P

 
så här ska jag ha blont med lockigt löshår ;)

Och Ska bli såhär brun igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej komenterade precis Julia ( kg´s) blogg nyss, och måste fråga om ni är släkt på nått sätt för ni är gaaaaaalet lika ! as fin blogg föresten ! kram :)

2011-10-09 @ 01:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0