TJOLAHOPP

Hej blogreaders! min dator är hos pappa och skoldatorn är hemma hos my så har inte kunnat gå in på datorn nu är min broder inte hemma så tog hans i allafall så är det därför jag inte har kunnat blogga men igååår shoppade jag i allafall en tröja från hollister kommer bild på det sen sen har jag väll inte gjort nått specielt, livet flyter på som vanligt börjar planera höstlovet lite småt YEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAH KOMMER BLI SÅ JÄVLA SKÖNT !

Nya tröja 300 :- Hollister
Sen var det nån som frågade om jag kunde börja lägga ut mer outfits och visst det kan jag göra, börjar redan med dagens ;)

Jeans : Levis
Blus : Odd molly
Skinjacka : H&M
Sjal: Ingen aning

Kommentarer
Postat av: anonym

var har du köpt din oddmolly blus? :)

fin blogg!

2011-10-27 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0