ÖVERLYCKLIG!

aaaah vad skönt mina nycklar låg i mitt skåp och jag som trodde mina älsklingar var borttappade vettefan vad jag skulle gjort utan dom, seriöst :O
Hihihii har i allafall SO nu och vi gör ett arbete om samer ! skit kul dom är ju för fina.

Kolla vad söööööttta :')
Efter skolan blir det dregga i forum med My as usual, haha jävla forumhängare vi är egentligen, vi kanske ska hitta på nått nytt nått lite mer hippt, fresch, cleeaant, haha vad säger du My ska vi pröva oss på stan ? eller sickla kanske ;)
Yeye vi får se Forum duger ju liksom :P
Men back to work , samer var det ja!


Kommentarer
Postat av: heej!

neeej stan känns lite långt vågar inte riktigt vara där liksom...tycker vi håller oss till forum! känns säkert.

2011-10-10 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0