Haha hitta lite fler

euuw ,. mit svarta hår fyfan vad risigt asså..
Hahah fyfan det va tider de
När man hittade alla sina favorit låtar på tobbeno1/fjortisdunk .
När man kallade sig själv för ''spelgelmissbrukare''.
När min största önskan var att få löshår.
När mjukisbyxor va mitt finaste plagg.
När hela livet gick under när Playahead la ner.
När jag plattade bara underhåret för att få det se ut som löshår.
När jag smet iväg från lektionerna bara föra att sminka på mig.
Men vafan jag älskade det och ska jag säga exakt varför jag blev fjortis ?
För att vilka var det som fick all uppmärksamhet ? vilka var det som fick alla killar ? jo det va fan fjortisarna klart som fan man ville bli det då. plus att man kunde skämma ut sig själv utan att få massa hårda ord för den ända komentaren man fick var bara fjortis och jag kanske sa - men asså va nej sluta jag är inte alls fjortis, men ändå blev as glad för att dom tyckte det .
jag vill verkligen inte bli fjortis igen men jag tycker det var sjuukt värt alla hårda ord och bitchfighter man var med om, jag har sjukt kul utan att vara fjortis men hatar att så fort man gör nått som sticker ut lite så blir man stämplad liksom vafan släpp loss lite och ta inte allt så seriöst.
- words by Fanny Hedin haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0