Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar.

I know I know I know I know, jätte dålig uppdatering ska bättra mig, haha har sagt det där 100 gånger nu men nån gång kommer det väl hända ;)
Skulle egentligen träffa Jocke och Marcus, men orkaaar verkligen inte skulle tränat också men orkade inte det heller haha är aaas seg idag ;)
här är i allafall resultatet av hårfärgningen, just nu tycker jag det är lite för mörkt det ser lite ljusare ut på bilden :P men det kommer ju tonas bort lite också , men nu har min kära broder verkligen adhd damp på mig så vi hörs imorgon kram på er :)

Vad tycker ni ? bättre eller sämre ?
Hahfulaste bilderna men aja :P

Kommentarer
Postat av: Alba

Åh , brunt hår är så snyggt på dig!

2011-09-13 @ 21:15:51
URL: http://albabirkhammar.blogg.se/
Postat av: josefine

så himla mycket snyggare med brunt på dej!!!!! och klippningen blev oxå jätte bra!

2011-09-16 @ 07:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0