I don't give a shit!

Haha hade glömt publicera förra inlägget, men kom precis hem nu i allafall min skönaböna My kom hit först med sin tupp hatt .. standard liksom, sen drog vi och träffade Philip, Marcus , Jocke, David efter ett tag drog My och Jocke så kom typ Patrik och Emil och va där ett tag sen drog jag Marcus och David hem till Marcus och spelade typ gitarr hero haha sen när dom skulle följa mig hem så typ diskuterade vi stjärnor och aliens.. poeter;)
aa och nu sitter man här liksom :)
juste shoppade idag också svarta jeans crocker 499:- och en tröja från jc : 299:-  och måse köpa en jävla skinnajcka snart hittade en perfekt men nu är den sluuuuuuut typ överallt.. bajsaaaa, men kanske ska beställa den men det tar bara så jävla lång tid innan det kommer liksom . yeye vi får allt se hur det bli mamma och jag skulle kolla på det i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0