Imorgon är det freeedaaaaag mmmmmmmmmmmm.. (hahahanora)

Vet ni vad jag älskar ? Godis på vardagar för då är det som godast haha nog om det.
Kom precis heeem i allafall och kom på att det är fredag i morgon WIIHUUUUU PARTAAJJ ASSÅ , haha tror jag ska sova hos my. eller hon har inget val jag kommer bosätta mig där iallafall och vi brukar alltid hitta på lite smått.. random.. saker ;) thats what I love about her !
haha men nu är det nån jävel som spammar mig på chatten
vi höreeesss kramkram
haha kollade mina anteckning nyss för jag brukar skriva läxor där haha ibland tänker jag nog inte när jag skriver : Läsar aptel 27 ti frqqdeh , och Mat om intyy klert. och det ska stå
Läsa till kapiter 27 och göra matten om inte klar.

Hahah markerade Ekliden lite innan jag stack där ifrån ;) saknar ekliden lite men ångrar obsolut inte att jag bytte tillbaka till skuru! :)

Kommentarer
Postat av: lisa

vad var de som gjorde så att du bytte?

saknar du några gamla kompisar?

2011-09-08 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0