gårdagens smink.

Jaaa, jag ska bättra mig på att uppdatera men på helger gör jag så mycket annat så hinner liksom inte.
gårdagens kväll/natt var lite speciell haha men det va kul och lite läskigt. det hade nog blivit ganska mycket roligare om vi skulle göra det som var plkanerat men nu blev det lite hinder för det så aa det blev som det blev och det va väl helt ok :)
Nu sitter jag hemma hos my och ska dra till Pappa snart och fixa mig sen möta upp Nora i slussen och dra till grönan det är ju förfan sista dagen idag sen stänger det, sorgligt ändå jag ska inte köpa guldkort nästa år så kommer nog inte va där så mycket jag kanske ska köpa grönakortet så jag kan kommer på konserter och så.
Tog tyvärr inga bilder igår så har inga att lägga in men tar några idag så blir d et bra :)
Kramar på er alla :)

Bild tagen nyss, sliten chey.

Kommentarer
Postat av: vickan

kan vi ha länkbyte? :)

2011-09-25 @ 21:57:09
URL: http://soloz.blogg.se/
Postat av: vickan

kan vi ha länkbyte? :)

2011-09-25 @ 21:58:04
URL: http://soloz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0