Nyvakna puddingar.

Godmorgon godmorgon jag och My vaknade nyss haha ganska tidigt ändå :O
kunde inte blogga igår för jag var hemma i 10 minuter typ sen frog jag ut Med My, Marcus , Philip, Jocke , David några random tjejer och  våra småpojkar ( Kukke, Calle, Eric ).
Det va väll sådär, blev lite failat så vi gick runt och typ latade oss överallt bara, sen drog vi till donken och träffade Jonte wille och viktor haha och lilla jonte ramla på sin cykel, aaaww snutte.
Ja sen gjorde vi inte så mycket mer vi drog hem och kollade på film.
Men nu ska jag ut och hämta dricka till my, bara för hon är lat .
Kramkrama
Bara för jag är världens bästa fotograf så får ni två jätte fina bilder från igår. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

var du på grönalund igår ?

2011-09-24 @ 14:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0