pluggar = facebook


Truddeluttanlej tjohej , vad gör jag just nu : jo jag sitter och väntar på min pizza och ''pluggar'' so eftersom vi har so PROV på nästa tisdag om franska revulotionen..  första provet vi har tror jag .. läskigt :O
Hahah asså idag erkännde en lärare också att 8 orna i skuru är typ värre än va dom har vart på flera år eller va hon nu sa, asså förra vecka la dom en mosad groda i en lärares sko , och en snubbe spottade en lärare i ansiktet , den här veckan kastade några in en kondom full med bajs mot vår spanska lärare och en kille sparkade rektorn så dom fick ringa polisen och så sparkade han polisen också .. han va ju iförsig full,  men asså helt sjukt :O haha lite kul ändå :P
Hahah låter som jag går i största lodis skolan ..:P
men ska äta min pizza nu Heppårej :)
Godaste pizzan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0