Svarar på lite frågor.

Postat av: Anonym
var du på grönalund igår ?
Svar: Yes det va jag fast bara typ 2 timmar :)
Postat av: Anonym
Hur känner du dig påverkad av det där med din kusin? Alltså Nors lillebror sm försvann, vad minns su om när det hände och hur känner du nu? DU ÄR FETT MED FIN!
Svar : Asså jag blev ju förstås ledsen för Nora, Elin och Johans skull för det är ju liksom ganska tufft att förlora ett barn sådär när man liksom har föreberedd sig för att få en lillebror eller en son, jag tycker på nått sätt att det är ganska skönt att han aldrig han leva mer än vad han gjorde så att man aldrig fick lära känna honom då hade det blivit betydligt mycket svårare att förlora honom, jag minns bara att Pappa berättade om det för mig och att jag snackade mer om det med Nora efter ett tag för jag vågade inte riktigt ta upp det i början. nu tycker jag att han är är som en lite fin ängel däruppe och man får ju tänka såhär också att nu kom världens finaste Hedda istället som jag själv tycker är helt underbar.
Hoppas du fick ett bra svar och tack så mycket !:)

Kommentarer
Postat av: ..

Men Noras lillebror varför försvann han

2011-09-25 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0