Vad ska man sjunga?

Johanna Pulli ([email protected]) om Godmorgon världen:
Sjunger du inte också? Kan inte du lägga ut en cover? :)
Svar: Jo asså jag och Nora ska göra en cover snart vet bara nte när vi ska spela in den för har inte så mycket tid just nu men det kommer förr eller senare ska kanske göra en cover själv också , vet bara inte vad man ska sjunga, har ni nått tips? :)
Grejen är bara att jag knappt har lärt mig min mic än haha fick den i januari när jag fyllde men har inte tagit mig tid åt att lära mig den fast hur svårt kan det vara liksom ?:O


Kommentarer
Postat av: vendela

brassa på bara, sjung nåt låt du kan utan och innan :) <3

2011-09-08 @ 09:00:46
URL: http://wermess.blogg.se/
Postat av: Johanna Pulli

Sjung typ Rolling In The Deep - Adele, Calefornia King Bed - Rihanna, When I Look At You - Miley.. Eller typ någon Justin Bieber lååååååt ;-) <3

2011-09-08 @ 10:54:14
URL: http://johannapulli.devote.se
Postat av: jp

hiding my heart - adele

2011-09-08 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0