Vanlig dag för mig.

Det var någon som ville veta hur en vanlig dag för mig ser ut och jo det går väll till så här
VARDAG:
Vaknar vid ungefär 06:30 går upp duschar, äter frukost, sätter på musik och börjar fixa mig drar alltid hemmifrån lite för sent för jag måste byta kläder 100000000 miljoner gånger innan jag blir nöjd men lyckas alltid hinna prick i tid eller kanske typ 5 minuter sen.
ja sen är ju skolan som vanligt, massa lektioner och skit men min klass gör det oftast kul. slutar olika varje dag men det är runt 2-3 tiden. efter skola brukar jag dra med folk till oftast forum haha eller drar hem till nån ja vi brukar hitta på lite vad som helst liksom ne åker jag hem vid typ 7 och är hemma resten av kvällen ibland kan jag dra ut också men orkar oftast inte det på vardagar då vill ajg bara va hemma och sega.
HELG:
Det brukar variera lite när jag vaknar med kan va i från 11 - 4 inte tidigare än 11 haha det händer inte.
Har alltid bestämmt vad jag ska göra dagen innan Brukar oftast träffa Nora annars träffar jag massa i Nacka, så jag typ äter chillfrukost, Duschar,(sätter på musik haha kan inte fixa mig utan musik typ) och fixar mig then i'm off!
sen beror detr på om jag kommer hem eller inte men om jag ska va hemma så åker jag hem typ 11 - 12.
Brukar alltid vara med massa skojjsiga personer eller så är det ''fest'' eller vad man ska säga men det är inte så jätte ofta ;)
haha aa det va väl de hele liksom, vet inte vad du som frågade ville veta om det skulle va ännu mer detaljerat eller mindre men jaja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0