kvällens händelser

Japp nu är Nella och Cissi hemma från gbg så vi träffade dom och gjorde galenskaper som vanlig, alla är så trevliga här på smögen har jag kommit på man kan prata med vem som helts och alla är lika trevliga as mysigt ju!
Nu ska jag och Nora sätta på massa gamla låtar..  Inte vet jag varför men det är nice!
Haha älskar alla fulla människor som går förbi, just nu går dom och sjunger : ALLA HETER GLEN I GÖTEBOOOORG !
hah sköna personer :') asså ingenting mot göteborg jag älskar göteborg

SKULLE LAGTS IN IGÅR KL 00:45 !!!

Kommentarer
Postat av: mattias

Vaa faan är gbg

2011-07-24 @ 09:46:25
Postat av: Jimkristiane

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2012-01-26 @ 11:00:32
URL: http://jimkristiane.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0