Frukt överdos.

HEEEEJ GOTT FOOOLK!
Idag är jag glad, det är jag i för sig alltid på tisdagar för att vi har sovmorgon.
har som vanligt på musik i högsta volym och springer runt och dansar halvnaken i vår kära lägenhet. LOVE LIFE ! haha.
Skrillex var ju igår, och alla sa att det var grymt, så ångrar att jag inte gick men vafan det va en måndag liksom, dåligt planerat av dom.
Men nu är jag bara gryyyymt mycket mer taggad på Avicii 2 mars med My!
jag seriöst ryser när jag lyssnar på Avicii nu för tänk er, Globen, sjuukt mycket folk, Tystnaden som är när ..Oh sometimes I got a good feeling... kommer, Skriken och dansen efter när dunket kommer, asså ååååhh det kommer bli legendarikst.
Har typ en energi kick just nu för har ätit så jävla mycket frukt blev bara helt plötsligt as ugen på det och nu har vi iallafall 3 apelsiner 4 kiwis och massa clementiner mindre.
men nu got folk ska jag gå och sminka mig.
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0