Frågestund del 1

mimmiiii om Okej nu kör vi Frågestund !:

vrf bytte du skola?
är du oskuld?
har du nånsin rökt/ röker du nu?

Svar:
1 jag bytte till ekliden för att gå i musikklass, och det va bara massa kör skit och sånt, jag sjunger mest blues, soul, och pop typ. så bytte tillbaka till kära skuru :)
2 Ja.
3 Har testat.
Anonym om Okej nu kör vi Frågestund !:

Vad har du respekt för niorna i din skola?
Vad tycker du om de? 
Varför är du åt fjortis hållet när de är så ute?

Svar:
1 Jag har respekt för dom 9or som visar respekt mot mig :)
2 Jag tycker att vissa 9or är väldigt töntiga eftersom dom tror hela världen kretsar runt dom, no offense.
3 Då vill jag veta exakt vad som är fjortis med mig ? jag har den stil jag har bryr mig inte om om den är ''ute'' eller inte.

Anonym om Okej nu kör vi Frågestund !:

1.Vad ska man göra om man svikit någon och vill bli kompis med den igen?
2.Hur får man vännerna att gilla en?
3.Varför gråter jag? :(

Svar :
1 förklara bara exakt hur du känner, alla uppskattar ärlighet. sen vet inte jag hur långt du gick när du svek din kompis om det var väldigt grovt kanske det är svårt att bli förlåten.
2 om dina ''vänner'' inte gillar dig så är dom inte dina vänner.
3 Vet inte riktigt hur jag ska kunna svara på den här frågan men du verkar ju ha lite problem med dina vänner så kanske därför?

Anonym om Okej nu kör vi Frågestund !:

1. Har du någon favo färg?
2. Nämn 5 barndomsvänner.
3. Vad har du för BH storlek?
4. Har du haft sex?
5. Vad är det mesta du har gjort med någon kärleksväg?

Svar:

1 turkos tror jag :)

2 Dom som jag har kännt hela livet som fortfarande står mig nära är Nora hedin , Ida heimburger , Emelie truusööt. resten har jag tyvärr tappat kontakten med tror jag.

3 75 b i think :O haha

4 nej.

5 Privat , sorry :)

sassa om Okej nu kör vi Frågestund !:

kan vi ha ett länkbyte??

Svar : sure :)

Linnea berglund om Okej nu kör vi Frågestund !:

bästa vän?
bästa resan? 
favoritämne?
gör du helst en fredagkväll?

världens tråkigaste frågor

Svar :

1 Nora Hedin.

2 hmm, ayia napa :)

3 Bild helt klart.

4 FEKKELATION, haha nej men aa ;)

 

anonym om Okej nu kör vi Frågestund !:

Är du oskuld?
Har du blivit pullad eller runkat av någon nångång?

Svar :
1 Ja .
2 nej.

myysaan  om Okej nu kör vi Frågestund !:

Tja tönt! 

1.tycker du om mig? och i såfall huuur mycket? :)
2.bästa minne med miiig?
3.vad tycker du om grönsaker? har du någon favorit?
4.hur glad på en skala 1-10 är du att jag ska börja i skuru?
5.vill du kolla på film med miiig? KOM DÅ!!!!! 
puss

svar:

1 jag tycker inte om dig .... JAG ÄLSKAR DIG BEBY :)

2 Hmm. haha du vet.. tågrälsengrejen ;) LEGENDARISKT!

3 japp , tomater , sånnadär gröna knapriga tror dom heter sockerärtor .

4 1000000000000000 :*

5 JAG KOMMER!


Anonym om Okej nu kör vi Frågestund !:

oskuld?

Svar: ja

Anonym   om Okej nu kör vi Frågestund !:

Har du genomfört trekant med en neger o en jude?

Svar: varje dag :)

Anonym om Okej nu kör vi Frågestund !:

HEJ ÄLSKLING
VARFÖR ÄLSKAR DU MIG
///NORA

Svar : För du är heltmegadunderybersuperbäst!!! kan inte säga så mycket mer I just do you know :)

Anonym om Okej nu kör vi Frågestund !:

Har druckit någon gång? asså alkohol haha..
Hur kommer det sig att du är så mycket i Sollentuna när du inte bor här? :P

Svar 
1 ja 
2 för Nora bor där och har lärt känna väldigt mycket underbart folk där :)

Sarah Heinemann om Okej nu kör vi Frågestund !:

1. Är du nöjd med Skuru Skola? :) 
2. Hur fixar du dig på morgonen, kan du lägga upp en video? ;))
3. Närmaste vännerna?
4. På G med nån just nu? hihi

Hmm orkar inte komma på fler, har lektion, puss! <3
Svar :
1 Japp älskar den även fast det är drama hela tiden , men det är det som gör den rolig också ;)
2 Joo ska försöka göra nån liten smink video nån gång haha men så länge har jag ju gjort ett inlägg om det;) http://hedinfanny.blogg.se/2011/october/hur-jag-sminkar-mig-en-vanlig-dag.html#comment
3 Nora hedin , Mylo nystedt och Jennifer Friman .
4 asså jag tror inte det , hah eller asså nä! :)
Hahha puss !:)

Sådääär jaaa då var del ett klar. hoppas ni fick svar på det ni ville men fortsätt skicka in frågestunden är fortfarande öppen kram! :)


Kommentarer
Postat av: lovisapuskás

Fanny, seriöst. Kan typ gråta för att du är så söt! Helt jävla perfekt. Åhh. Det är så orättvist! <3

2011-10-19 @ 21:21:21
URL: http://loovisapuskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0