Vapiano

Kom precis hem var på middag med Rita vi åt på vapiano skit gott, asså deras cesar sallad är grym, något jag kan tipsa om! det va i allafall väldigt mysigt att träffa henne igen, vi pratade om allt och lite till.
och nu sitter jag och snackar lite om fredag ska på fest när man ska klä ut sig .. aah haha blir lite pinsamt eftersom jag knappt känner nån där så vet inte alls vad jag ska ha på mig, om jag hade kännt alla skulle jag lätt va pumpa, men nu vet jag inte känns som alla komer va ''sexig polis'' ''sexig sjuksköterska'' ''sexig tjuv'' ''sexig bilchafför'' ''sexig kinky tjej''  och lalala det blir ju också  pinsamt att klä ut sig till , jaj det löser väl sig får hitta på nått bra ;)
Har ni nått tips så är det bara att skicka in ;)
jag och my hade tänkt så här om vi skulle klä ut oss
jag: ängel
My: Djävul
Hahah det stämmer ju så jävla bra också :O

Kommentarer
Postat av: norahedin '

dissARN

2011-10-27 @ 10:19:35
URL: http://noralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0