Chocolate is good for you

Halojj, min dag har sett ut så här :
vaknade upp klädde på mig och lalla, yeah you know the drill, mötte upp klassen vid skuru och sen drog till ingarö.
vi typ badade lite och va hemma hos vår lärare som bor typ sjukt fint , det bästa va att vi fick glass, mmmihihii. fast jag tapade min i sanden:'(
seen drog jag och några till stan mötte upp sebastian och lämnade hans jacka, åt lite på donken och så.
sen drog vi till forum , och där träffade jag Emma och klaus , trevligt trevligt . och nu sitter jag här på min stol och skriver det här :)
haha inte så speciel dag men ändå kul
snackar jag med en grymt söt kille nu , som spela gitarr för mig, dööör så jävla sexigt när killar spelar gitarr, gäääälet.
Sen ska jag ta en chokladbit och ringa Nora också för såg att hon hade ringt mig, och måste snacka lite med henne.
och nu har typ Gb och Edvin nått kul för sig att lägga upp typ alla fula bilder dom har på mig på facebook
och så sa Edvin att han ska göra ett helt jävla album med mig. kulkul, känns ju bra liksom.
hahah juste hitta massa gamla fjortisbilder och på mig och Jenna haha så kul, kan lägga upp dom sen :')
avslutar allt med lite bilder från dagen :)
2011-08-23 12.38.56.jpg
2011-08-23 12.42.14.jpg
2011-08-23 12.35.22.jpg
Kommer ett videoklipp sen från när killarna badade också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0