Do I have to find you, Can't you find me instead?

Godmorgon på er!
idag har jag lite problem, jag har massor med folk jag har lovat att träffa men jag vet inte vem jag ska betstämma mig för, hahah jag lovar att det kommer sluta med att jag stannar hemma.
men vi får se hur det går.
Och jag kom på igår kväll att jag har så jävla mycket ångest för det är ungefär bara tre ynka veckor kvar på sommarlovet, fattar ni tre veckor!! sen börjar helvetet igen , aaaah jag orkar verkligen. inte fan vad sommarlovet har gått snabbt, fast man har hunnit med så jädrans mycket ändå, helt sjukt!
jag ska i alla fall göra mitt bästa av dom här tre veckorna som är kvar ska inte va hemme någon dag och bara sitta och slöa!
Men nu pratar min magen med mig och sägr att jag är taskig som inte har gett den frukost.
heppårej så länge !:)
hahah trött, osminkad och nyvaken tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0