Drömde seriöst världens bästa dröm, så blir man väckt .. -.-

Tjenare snyggingar! Vaknade alldeles nyss och fick reda på att jag ska till London på höstlovet! Med Alexander & deras familj ( Mammas kompisar & Alexander är min kompis ) Fan vad nirr! Hade en grym dag igår iaf. Med Gabbe, Calle, Kalle & Johan. Men lite nolife. Sitter och kollar på massa matcher på vallen till klockan 7 liksom ? Haha, sen GICK jag hem från vallen till mitt hem! Tog fan en och en halv timma. Fan vad jobbigt det var. Sen duschade jag när jag kom hem & går upp på mitt rum & sätter på mig mjukisbyxor & var skit trött. Hahha, sen kommer Linus hem till mig och bara "Nora, du ska med till norrviken" Hahah jag ba whuuut ?! Så då fick jag snabbt som fan sminka mig, platta håret & klä på mig. Sen cyklade vi ner till norrviken & mötte upp Max där & sen så kom Oscar dit också! När vi åkte hem träffade vi Emil & Danne! Sen drog jag hem typ vid tolv kanske. Men det var en grym dag iaf! Idag ska jag morgonlana med Max & Linus. Sen ska jag handla lite nödvändiga saker, sen träna. Och sen gå ut med Elin, som jag inte har träffat på heeela sommaren typ. Vi har massor att snacka om! Troooo mig.
Gabbe yesterday! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0