fixar och donar + shopping

vi försöker göra nånting av mitt rum men det gick inte att ha sängen som jag ville ha den .. prutt...
jag har i allfall vikt ihop alla kläder :D eller det kanske var mamma som gjorde det men ändå

snackade just med Mysan och kommer kanske vara barnvakt med henne på lördag kväll och hoppas jag kan sova där till söndag, sen på söndag ska jag antingen träffa min fina vän gabriel eller Isak :)
sen åker jag wuhuuuuuuu!!
juste vill ni veta nått hel random, bambambambaaaaam... JAG köpte en långklänning idag :O
vad är det här håller jag på att bli standis eller what up liksom !?
små shoppade lite idag också.
H&M Pris : ingenaning
H&M Pris : ingenaning
cubus Pris : Ingenaning:-
cubus pris : ingenaning :-
99:- Tror jag
tre översta H&m 69:- Rosa cubus 19:-
H&M 199:- tror jag
Jc 399:-
H&M 149 :-
inte världens bästa koll på priserna men jäjä skortorna köpte jag iförsig i tisdags

Kommentarer
Postat av: Nora Hedin

FANNY JÄVLA STANDIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-06 @ 02:15:42
URL: http://noralife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, Jag älskar din blogg! En fråga bara, kan du visa en out-fit med din långa klänning? Du är jätte vacker! PUSS!

2011-08-06 @ 12:56:53
Postat av: biff

ååh! fanny din lilla mupp så köper du exakt samma klänning som jag! puss snygging

2011-08-07 @ 19:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0