HAHA skulle smyga med att ta en chokladboll så ramla hela grejen som den stog på ner.

Glömde berätta om min dag idag
det började med att det såklart var bro öppning i henriksdal haha Noras hat ställe,
sen blev det slowmotion spring mot Nora vid bk vår mötesplats, fast det blev inte lika romantikst som i filmer för jag krockade med alla på vägen,
sen satte vi oss och tog två stora pommes var och sen drog vi till slussen, haha vi som ä så dumma fattade inte att det var pride där så vi gick till en gubbe och frågade vad det var hahah
och jag visste inte ens vad ''pride'' betydde tills Filip berätta, kommer till det sen.
det va så mycket folk där och båda hade fuldag så vi drog vidare till grönan där det som tur var ändå inte så mycket folk träffade några bara, köpte en nalle puh ballong som tyvärr gick sönder när den skulle följa med mig in på toa INTE MITT FEL!
vi åkte typ inget eller jo popexpressen 1000000 x  haha fjööörtisar nej men vi satt och skrek som jävla kossor , haha alla gav oss '' är ni cp störda '' blicken KÄRLEK TILL DEN !
sen drog båda hem och jag träffade Filip och Ken som föresten fyller år så grattis till honom, och det va då Filip lärde mig vad Pride var haha så nu fattar jag varför det var många homosexuella där.
aja så dom följde med hela vägen från forum till Jb (jarlaberg) och på den korta biten lärde jag mig åka Långboard så jag är proffs nu!
ah så det var min dag ;)
Sl279225_113688777_large Fan vad det är fint där ändå :)

Kommentarer
Postat av: norahedin

Du kanske borde lära dig stava longboard först... HAHAHA

2011-08-07 @ 12:20:15
URL: http://noralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0