Han ger kärlek för sex, Hon ger sex för kärlek.

Tjolahopp kom precis hem från en liten promenad men Mamma och bara snackade ut, asskönt! Nu sitter jag och är irriterand för att jag inte kan ladda ner instagrampå min mobil ... ah sjukt jobbigt fattar inte det står nått om usb-minne och sd-kort, aja får fråga daddy sen.
ska ta ett låångt och skönt bad och ha massa braiga grejer i håret så att det blir lent och fint, man känner sig så sjukt ofräsch efter att ha vart ute och seglat i några dar. och det kommer kort från det, jag vet att jag har lovat från lysekil också men jag har tagit massa kort fast på Magnus kamera så när jag får tillgång till den så kommer alla kort I promise!
Hahah vi håller på att snacka om hur man kan göra om mitt värdelösa lilla rum hos Mamma usch hatar det !
aja vi får se hur det löser sig, men vi hörs i morgon eller kanske lite senare ikväll
chingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0