You make it real.

yesyes sa att jag hade blogg paus till fredags men det blev visst till söndagen istället
har haft sjuuukt kul den här veckan,
det började med att jag kom hem från cypern och när jag gick innanför dörren så fick jag ett brev från skuru skola att jag har kommit in där , så det är sit nice. sern dagen efter så mötte jag upp Nora, Nella och Cissi och drog till ung 08 aah sen stannade dom i 5 dar tror jag att det var ung var roligt eller det fanns vissa stunder när mn bara gick där och ba : aha vad ska man göra nudå ..  fast det slutade alltid med att vi träffade massa folk och det blev skit kul iallafall. det jag älskar med sånna grejer är att alla är samlade på ett ställe så man träffar så jävla mycket nytt folk skit kul!:)
sen igår var det någon familje grej ute på en ö ... det va väll kul, eller nått sånt .. missade the voice och allt , yeye, Nora och jag snackade i allafall ut lite känslor och grejer så det va ju bra.
Nu har jag precis duchat så ska bara sminka mig sen ska jag bege mig ut och träffa my , trevligt trevligt måste köpa jeans också så vi drar nog till forum.
och juste fan skolan börjar imorgon .. kommer börja gråta fan vad snabbt det gick.

menmen, hörs senare.
Peace out!













Hahah nu ligger dom lite hullerombuller orkar inte sortera dom, men mas ser nästan vilka bilder som är från samma dar :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

vart prövade ni skinnjackorna? :d jättesnygga!

2011-08-21 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0