Just a few hours then i off to Greece!!

Först packade jag jätte noga vek ihop allt jätte fint och så sen fick jag inte igen resväskan så jag slet ut allt och fick packa om .. så nu har jag bara kastat ner dom där i hahah
hahah första gången jag packade allt, Bubblan är för att jag hade råkat lägga en bh och ett par trosor där, och alla trodde att jag hade lagt dom där med flit, haha, fast jag kan faktiskt förstå det, för trosorna hängde liksom över kanten aja jag tog bort den från facebook för jag tyckte det va pinsamt att dom trodde det haha :P

Kommentarer
Postat av: Frida :)

Cypern faktiskt! :p

Fy Fan va kuul de kommer bli!

Hihi Fanny de kommer vara 39 grader heeela veckan :D

2011-08-07 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0