I don't wanna lose you.


Nej det här får inte hända
det är det här vi alltid har varit rädda för, jag orkar inte det här seriöst, jag pallar inte.
det räcker med att vi redan har glidit ifrån varandra som fan, och nu får jag inte ens träffa min bästavän, det här klarar inte jag av, vill bara dra nu, dra här ifrån och komma tillbaka när allt är bra.
jag behöver dig.
kommer du ihåg vad vi sa?  att om nått sånt här skulle hända skulle vi rymma hemifrån och va borta i kanske en månad?
skulle inte banga på det nu..
Hur kan nått så litet leda till det här?
jag behöver ju dig nu.. jag vill inte det här, tårarna bara rinner.
vill bara stänga ögonen, och sen vakna upp i vårt rum på smögen.

No matter what happends right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0