Got to keep moving on.

GODMORGON SÖMNTUTOR!
Har precis gjort rent min piercing, gjorde lite ont faktiskt aja vi skulle tillbaka om två veckor så skulle han kolla att allt va ok, idag ska jag till mammsen Vi byter på torsdagar nu eftersom jag inte orkar bo i huddinge hela veckan.
Fast nästa gång jag kommer till Pappa så ska allt va klart , asså vi renoverar badrummen, NiceNice.
men ska käka frulle nu.
Have a great day!;)



Navelpiercing♥
Haha mina ögon ser hel cpade ut, och nej jag har inte push upp till hackan ser bara ut så på bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer frågestund del 2 ? Haha du kanske inte orkar men skit samma ha en kempe great DAYY :D

2011-12-01 @ 07:57:10
Postat av: Anonym

Vad händer i helgen då? :)

2011-12-01 @ 09:11:03
Postat av: Simon

Va fin du är :D fan va söt blick :D <3

2011-12-01 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0