Just keep on smiling and pretend that you don't care.

HELO THERE !
kom precis hem, var i forum idag hihih JA JAG ÄR TÖNTIG NU men.. hade faktiskt saknat det på nått sätt hahahah åh.. eller iallafall att vara med mina kära vänner !
Just nu sitter jag och är pisst off som fan, efter som min jävla fitt skola som slickar hårigt anushål inte ger mig ledigt. MEN SYND FÖR DOM EFTERSOM RESAN REDAN ÄR BOKAT . jävla kärringjävel.
yeye mooving on..
nu ska jag vara glad igen, så ska va lite social med mina skype-buddies. kram!
image description
PLANKING ON THE CHAIRS, YIIIHAAA!

Kommentarer
Postat av: Jag

Vi har också så, det är "Skolverket" som har bestämt det!

Haha, men min kompis åkte till Turkiet i en månad typ, och hon hade inte fått ngt tillstånd!

Så åk bara, ofta hon tror att du tänker skita i resan -.-

2011-12-16 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0