Smooke weed everyday..

Hejsan hoppsan.
kan börja berätta lite om igår, Jag, My, Julia, victoria och Tuva va hemma hos Denisee och det kom massa folk, rätt så stel fest för det kom några man inte alls visste vilka det va, aja det hände inget speciellt typ... ;)
Så idag så hämtade Pappa mig hos Denisee och vi åkte till Släkmiddag för Nora som fyller år om exakt 5 timmar och 14 minuter, hon fick en Iphone 4 , haha stackarn 80% av hennes bilder kommer vara egopics på mig, Men det blir ju bara trevligt för henne i försig. Sen drog vi till Forum ett tag och hade det rolig Hade saknar min kära vän.
Och nu skulle jag egentligen varit i sollentuna och fira Nora med Massa andra... men jag får inte utan jag ska sitta hemma och plugga matte istället.. ÅÅH VAD KUL.
Nu hör jag att Pappa är på väg så måste ta fram matteboken och låtsas ha börjat så kommer han bli jätta glad och köpa massa godis till mig.
KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0