Veem kan stoppa mig, när jag bara rullar fram.

SHULULULU...-.-
Idag va vi på nått jävla Nobell muséeum med klassen haha så jävla tråkigt
 det ända roliga var att jag Gb, jenny och Oscar tappade bort oss påvägen dit bara för att vi var tvungna att stanna och köpa en twix, fetton.
Efter det gick jag och jenny ett litet tag i stan och kollade runt, sen drog jag till forum och träffade mina stammisar (eller vad man nu ska säga)
My , Julia, Victoria, Denisee, Viktor Edvin och Ted var där också, härligt härligt.
 köpte ett par jeans men fick typ skulldkänslor för att jag köpte dom nu,
 eftersom det var ett par tiger of sweden jeans för 1200:- och igår köpte jag Hunters för 1200:- och jacka för 1000:- Blir lite mycket pengar liksoooom, dock hatar jag min jacka!!!
så kanske ska lämna tillbaka dom imorgon, fast vet inte ni får hjälpa mig!
Lämna tillbaka eller behålla ?

Snabba strumpor ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0