Lite frågor ;)

Hej snygging! tänkte ställa nåra frågor
vissa kanske är privata men man kan ju allti försöka.
1. Vet du om att du är snygg? Tycker du de själv?
2. Om du fick byta utseende med vem som hells vem skulle de va då? De kan va en kändis en kompis eller bara någon av storbloggarna i sverige:-)
3. Vill du byta namn? T vad isf?
4. Vem är din allra bästavän?
5. Brukar du bli avis p någon i bland
6. Är du oskuld?
7. När fick du din mens
Du är fett lik julia kg haha men hoppas du svarar puss

1: Haha, vet inte vad jag ska svara på det, jag kan va nöjd med mig själv ibland men på sista tiden har jag kännt mig riktigt ful för att va ärlig.
2. Lätt på Jessica Alba Gryymt snygg!
3. Hmm.. har alltid tyckt att Felicia och Natalie är fina namn , faaast jag tycker Fanny passar bra på mig:)
4. Min allederles egna Kusin Nora Hedin :)
5. Ojaa haha !
6. Ja det är jag.
7. ojj.. i mitten av 5an tror jag :)
Hah, har hört det några gånger faktiskt själv tycker jag inte att vi är lika eller det kan va vissa bilder men inte annars.
mattias om kvällens händelser:
Vaa faan är gbg
Svar: Förkortning på Göteborg..

Hoppas du fick svar på det du ville kram kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0