Nu blev blev det dålig stämning i gruppen.

Hejsvej, jag är så gott som nyvaken haha vaknade halv fyra , woops, alla har tydligen försökt väcka mig men det var bara Farmor som lyckades haha jäjä då vet ni alla vem som kommer vara vaken ikväll mihihih...
sorry Nora men kommer hålla dig vaken :D
Nora håller på att luskamma sig och jag hörde nu att hon hade en elefant i håret .. läskigt undra va dom hittar hos mig typ en giraff eller nått ... scary:O
aja vi ska i allfall fixa allt sånt skit nu, fyfan det här är det äckligaste jag vet känner mig så ofräsch blääää!

Kommentarer
Postat av: Gabriel Andreas Petersén

Har patent på de där glömde säga de ! ..

2011-07-23 @ 02:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0