Ribbåt

Tjenamors, Just nu sitter jag här i en  soffa och lite smått irriterad, för jag och Nora skulle just nu egentligen stå i en kö på väg till en gryyyym fest i göteborg, men såklart så får vi inte de ...tack för den!
aja, idag har vi äntligen åkt ribbåten som jag tror vi har tjatat om sen napptiden, men det var iallfall as kul även fast vi satt längst bak haha jag och Nora hade så jävla konstiga ljud för oss, haha går inte ens att beskriva.
Tror vi ska sätta igång att baka sen också har vart sugen på de hela dan typ mmmmtjockkisar jag vet;)
Längtar till maten är klar också grovt hungrig!
Och vi har inte tagit några nya bilder idag ska ta fler i morgon måste bara orka ladda kameran :)
Bild från i vintras haha liiiten :O

Kommentarer
Postat av: Norma Sundström ♥

nej din är! :)

2011-07-21 @ 20:13:50
URL: http://normaliljeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0