SV:

Till båda (:

Favorit bär?
Favorit låt?
Bästa sak hemma?
Bästa reklamen?
Skype/facebook?
Facebook/msn?
Msn/sms?
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Favoritblogg? (inte egna)
Favorit ställe?
Favoritland? (ej sverige)

Skitbra blogg! Kram!
  1. Hallon eller blåbär!
  2. Glatt humör så toppen och estet låtar, depp så blir det typ anton och affe, haha har liksom inte någon speciell favorit låt :)
  3. Dator ftw!
  4. FACEBOOK!
  5. FACEBOOK.. heh lite smått beroende typ..
  6. Sms !
  7. Ingen aning ibland kan jag gilla mina ben , fast ibland kan jag hata dom..har ingen favorit del :P
  8. Asså dom jag läser mest är Kenzas, Dessies och Sarahtjulanders fast Noras blogg är awesome!
  9. Smögen mitt tredje hem :)
  10. Asså ingen aning men har alltid gillat Italien
Taack så mycket !:)

Nora svarar sen tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0