Theodor wallén och jag, första biten.

Nu fan ska alla få höra hela historian så att ni vet så slipper jag ta upp det om och om igen.
Jag hade Theo på typ msn tror jag att det var, vi började chatta och det va inget mer med det, det verkligen inte haff eller nått utan bara som vänner, jag gav honom till och med råd till hur han skulle få tjejen han gillade ( Ebba), och han hjälpte mig med Emil, sen de sportlovet tror jag det var, så åkte jag upp till fjällen, ett ställe som kallas tännäskröken.
då hade jag Theos nummer och vi smsade lite fortfararande bara som vänner. sen visade det sig att vi var på sammaställe i fjällen, så vi träffades och åkte pulka och snackade bara, Ebba och Theo hade precis blivit tillsammans då och samma sak med mig och Emil, så på kvällarna så smsade vi och så, och jag kände typ att jag började gilla honom mer och mer, Nu va det lite mer flörtiga sms.
När vi kom hem från fjällen hade Ebba tydligen sett alla sms och började smsa mig från hans mobil och det blev ett stort bråk.
jag gillade honom väldigt mycket, asså för att va seriös så va jag kär i Theo.
Vi det här läget va jag och Ebba ärkefiender, såklart, båda ville ju ha Theo.
Sen till slut orkade inte jag mer det hände liksom ingenting jag var bara typ reserven för honom, och jag kände mig också väldigt taskig mot Ebba eftersom jag faktisk försökte ta hennes kille ifrån henne, så jag skrev ett förlåt medelande till henne och vi blev vänner.

Skriver vad som hände sen i nästa inlägg blir så mycket annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0