Försöker göra mig pigg.

10 Frågor om dig själv
Ditt namn? - Fanny
När fyller du år? - 27 Januari
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Öronen, snart naveln hih.
Vad har du på dig just nu? - Trosor & ett linne
Vilken årstid är bäst? - Sommar lätt!
Vad tycker du mest om hos dig själv? -  Vet inte, mina ögon maybe.
Vad är du bra på? - oj, antagligen att sjunga eftersom jag kom in i musikklass & att skratta tror jag ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? - Familjen/Släkt, och mina underbara vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  Vem vill inte sova med någon? 


Telefon/mobil
Vem ringde du senast? - Nora Hedin
Vem ringde dig senast? - Pappa :)
Vem smsa till dig senast? - Simon sundberg och Joachim jaconelli hah dom skickade samtidigt :)
Vem smsa du till senast? - Simon Sundberg ♥
Övrigt
Är du hungrig just nu? - Nu, as hungrig.
Vad är klockan nu? - 05:45 ..-.-
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? - Blogg& Facebook 

Kärlek
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Yep
Har du ett förhållande? - nej.. :(
Har du nån gång slagit någon? - Hahah ja.
Har du lekt med någons känslor? - Det hoppas jag verkligen inte.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Det beror fakitksit på, men just nu käns förhållande det Mysigaste.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Kanske på dagis eller nått, när man hade tävling om vem som hade mest killar.
Är du en bra pojk/flickvän? - Det har jag ingen aning om, I hope so, vet bara att jag kan va jävligt jobbig att vara på G med, heh.
När kysste du någon senast? - Lördags.
Har du haft sex den senaste månaden? - Nä :P
Skolavslutning 2011, vill spola fram tiden till Skolavslutning 2012.
längtar som fan till den här sommaren, trodde att förra sommare skulle bli bra men känner på mig att det här kommer blir grymt mycket bättre !
Men nu kära vänner ska jag dra mig upp ur sängen, hoppa in duschen & göra allt man gör på en morgon. ORKAR INTE :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0