Frågestund del 1


Nämen  ([email protected]) om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

Har Nora Hedin tagit bort din kategori "FANNY HEDIN" ?!?
Näee ....

 

Svar: Hon har ju ny blogg så kanske därför :P

 

Okänd  (Mittibland@öovr.se) om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

Vem väljer du av alla killar i klassen ?
Och varför ?

Svar: oj, jag vet inte känner alla killar i min klass alldeles för bra för att det ska kunna bli något, men Gustav Birol då, becuase he’s a cute guy.

 

Hihi  (Jjh"öovr@ live.se) om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

Röker du/ testat om testat ?: hur många gånger 
Hur många besökare har du per dag?

 

Svar: Röka är inte bra. Säger inte mer.

Runt 150 kanske ibland över och ibland lite under.

 

Anonym om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

vill du göra något i helgen???;)

Svar: sure!

 

 

Anonym om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

5 snyggaste 95orna du har på FB?
Någon du skulle vilka haffa?

Svar: Den var riktigt jävla svår, finns nog många jag inte kan komma på just nu, Men Filip Bergljung är snygg, Jonathan wadensjö, Isac Öberg, Max christensson men asså det här gååår inte det finns ju as många som är megaheta som jag inte kommer på just nu.

 

okänd om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

om du va tvungen att vara tsm med GB eller Steffe vem skulle du välja

Svar : Gb I think.


Anonym om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

Vad hände mellan dig & Theodor Wallén? Ni var ju på G?

Svar : jag gör ett inlägg om det efter det här för känner att alla måste få veta exakt nu hur fan det egentligen var.


.. om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

Hur är en perfekt kille för dig ?

Svar: Lite längre än mig, typ max 10 cm, vältränad, brun, snygga drag i ansiktet, glittrande ögon, mörkblont/ mellanbrunt hår, fint leénde, snygg stil, ett plus är absolut att kunna spela gitarr och sjunga. HUMOR det är verkligen as viktigt enligt mig , för det finns inget bättre än att skratta. Och att han förstår sig på min Humor haha det är inte många som gör . sen att han ska kunna ta mig precis som jag är han ska inte bry sig om att jag inte är lika snygg när jag är osminkad, eller om jag ser ut som ett troll på morgonen.

 

Maria om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

Har du runkat av någon blivit pullad osv.

Svar: ja.

Anonym om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

Hur ser en helg ut för dig ?

 

Är med folk och gör bus.

 

Tora om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

Är du oskuld om nej när blev du av med den ?

 

Svar: nej, när jag var 14

 

Anonym om Kör en sån här frågestund igen dårå.:

Vad gör dig mest glad?

Svar: Att få skratta ;)


POSTAT AV:

Vem gillar du i 8a1, 8c1, 8c2, 8d1, 8d2, 8d3?

Svar: Jag vet inte vilken klass alla går i, orkar inte kolla, jag gillar alla typ J

POSTAT AV:

va ska du åka utomlands??

Svar: yez, Thailand .

POSTAT AV: MY.

1.visst älskar du mig?
2.är jag bra på att svara i telefonen?
3.har du svårt att hinna med tåg kl 6 på morgonen?
4.varför tycker du om mig så mycket?
5.visst är jag din bästis?
6.brukar du springa runt halvnaken i ditt hus med trosor på huvudet, tamponger i näsan och sjunga "FÅNGAD AV EN STORMVIND" för fulla muggar när du är ensam hemma?
7.om du inte har gjort 6an,VARFÖR I HELVETE INTE!? det är skitkul.
8.vad önskar du dig av mig i julkapp?
9.kan inte du sova oss mig snart?
10.visst är jag söt?

Svar

1, Såklart jag gör baby!

2, Nej du suger sjärt.

3, HAHAHAHAHAHA…. Ja Jag brukar fastna i stängsel.

4, För att vi är sjukt lika och du är ganska random, vilket jag också är så det liksom passar J

5, Jadååå :D

6, I do it everyday..

7, MEN JAG GÖLR DET VARJE DAG SA JAG JU,

8, Snuttiiiis jag behöver inget .. men om vi nu ska köra så så vill jag ha .. en ponnu , ett jetline , tre flygande grisa och alladin, känns ingen press nu J

9, JO ! !

10, du är banne mig den sötaste som finns

POSTAT AV: JENNY

Är du och Nora hedin tvillingar?

Svar: Nej vi är kusiner J

POSTAT AV: NORA HEDIN

Beskriv mig med några ord, hihi?
vad är det bästa minnet med mig? 
jaaga älskar dig min bästavän!!!!

Svar: Underbar, helt knäpp , och min bästavän J

Höjpunterna , alla minnen från smögen.

POSTAT AV:

vart hittar man moncler jackan du skrev att du skulle köpa?

Svar; Man kan beställa den fårn många olika hemsidor, själva modellen heter Moncler Badia.

POSTAT AV: HHAHA

När fick du mens ?

Sportlovet 2009

POSTAT AV:

När fick du mens?
Vilken bh-storlek? 
Hur många push-up äger du? 
Använder du string?
Är du nöjd med ditt utseende? 
Dina 5 närmsta tjejkompisar?
Är du kär? & i vem? Om du inte vill säga, vilket bokstav börjar han på?:D

Svar: Sportlovet 2009

75 b – ibland c.

Nora Hedin, Mylo Nystedt, är dom närmaste men sen står Vendela Werme mig väldigt nära, Denisee Estling också även fast jag inte har känt henne lika länge som dom andra J

Nej

POSTAT AV:

Kan inte du göra typ veckans haff på dinblogg ?

Svar : haha okej J

POSTAT AV:

Visa bild på alla dina killar

Svar: Jag kan visa mina 2 senaste, orkar inte visa alla.

Dock va jag tillsammans med båda för vääääääääääldigt länge sen.



Hahha emil så han såg ut när jag var tillsammans med honom, hahaha .

POSTAT AV: CARL-FREDIK

Vad har du för kontakt med din storebror?
har han tjej ?
vad tycker du om hans ''vy'' grupp ?
Tror du jag känner Capser?
Vem är hans snyggaste kompis ?

Svar : Mycket mycket random frågor, men okej. Jag och Casper Snackar lite då och då vi har deffenetivt fått mycket mer kontakt än vad vi hade för 1 år sen.

Nej det har han inte

Ja vad ska jag säga, den verkade ju bli ganska stor i alla fall, får ju höra lite från folk om dom, haha.

Jag vet inte… ;)

 


Kommentarer
Postat av: Vendela

åh <3 jag står bland de närmaste, söti. detsamma fani, du e fiiiin :D

2011-11-29 @ 22:17:20
URL: http://wermess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du inte oskuld? Jaha men med vem? Kramen

2011-11-29 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0