Gaaah...how can i still miss you !?

Helo babes .. hah
kom precis innanför dörren hos mor min faktiskt har ledigt imorgon så tänkte att det skulle va lite skönare att va här då eftersom man inte kan vara hos pappa för dom renoverar så vi bor i huddinge hos min låtsas Mamma.
imorgon ska jag till sollentuna ioch möta upp lite folk , trevlans.
kommer ha lägenheten lite för mig själv nu faaan vad skönt !! Eftersom Casper ska på träning och Mamma kommer bo hos sin kille.
Gud håller på att snacka lite smått om helgen, kommer inte hinna med allt, eftersom jag som vanligt alltid lyckas boka in mig med ALLA -.- I just can't say no.
Outfit for today look like this

Kofta: Oddmolly
Linne:H&M
Jeans: Crocker
Strumpor : jeeeettefinaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0